**********ZAPRASZAM **********





wtorek, 4 grudnia 2012

Otwarcie pracowni

W niedzielę - 02.12.2012r odbyło się oficjalne otwarcie pracowni. Co prawda jeszcze jest trochę do zrobienia, ale chciałam już podziękować moim znajomym i przyjaciołom za zaufanie, słowa wsparcia i pomoc w organizowaniu pracowni. Bardzo pomogła mi moja Magda i muszę przyznać, że bardzo fajnie mieć koło siebie osobę, która czuje tą samą "bajkę". Fotorelacja będzie bardzo krótka z braku dobrych zdjęć. W pracowni świeciły się lampki i świeczki tworząc miły nastrój niestety nie pomagający w dokumentowaniu otwarcia. Najważniejsze, że goście dopisali i mam nadzieję, że wrócili zadowoleni i najedzeni ;)

Stół przygotowany na przyjęcie gości a już od poniedziałku mogłam zacząć na nim pracować :)

a na stole - pyszne pasty zrobione przez Magdę: z czerwonej fasoli, z marchewki, paprykowa i wiele różnych smakołyków łącznie z przepysznym grzanym winem i kompotem z jabłek.

 Podczas otwarcia była tez maluteńka wystawa prac moich znajomych. Tutaj sympatyczny kącik z grafikami Marcina P. Mam nadzieję, że w przyszłości zorganizuję wystawe prac wykonanych już w mojej pracowni.

część oficjalna, czyli powitanie, podziękowanie itd

podczas rozmów, można było obejrzeć prezentację zdjęć i filmów o tematyce gliniano-ceramicznej :)

a to piękne kwiaty, które dostałam, niestety wszystkie "pojechały" do domu.

a tak wyglądała pracownia "przed". Zdjęcia pokazują już tą lepszą wersję, wcześniejsza z wszelkimi składowanymi tam rzeczami była jeszcze bardziej mroczna.




14 komentarzy:

  1. dla mnie bomba!
    mam nadzieję że kiedyś będzie okazja odwiedzić i zobaczyć na żywo.
    miłej pracy w nowym miejscu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiaku -bardzo, ale to bardzo się cieszę! Na Twoim przykładzie widać, że warto marzyć... Trzymam kciuki za powodzenie, światową sławę i kolejki odbiorców.Uściski!
    -Mag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze gratuluję. Strasznie mi się podobają Twoje prace... mają charakter

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu,
    strasznie się cieszę, że wreszcie nastąpił ten moment. Sorki za długie milczenie, wieczorem skrobnę maila.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Gosiu, to wspaniale jak spełniają się marzenia. Teraz tylko by moc i wena była z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Gosiu.
    Fajnie, że zamieściłaś też zdjęcia przed zmianami. Widać ogrom pracy by to miejsce stało się "Twoje"
    Życzę miłej pracy w nowym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję !! Wspaniale mieć pracownie i zarazem wystawę prac

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje wielkie!!!

    I trzymam kciuki, coby się kręciło, lepiło i cuda powstawały, a chętnych do zajrzenia nigdy nie brakowało :)
    Chętnie kiedyś odwiedzę, jeśli zawitam w okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za BARDZO MIŁE SŁOWA!!!!!
    Jeszcze wszystko nie jest zrobione, teraz myslę o obniżeniu sufitu. Trochę tak nie pokolei remontuję pomieszczenie,ale przeciez początki zawsze są trudne.

    Dziewczyny, jak będziecie w Opolu to zapraszam!!!!

    Jeszcze raz dziękuję- te komentarze dodają mi siły do dalszego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super! gratulacje i powodzenia. Aby mili ludzie zawsze u Ciebie gościli razem z natchnieniem! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo Małgosiu, fajnie, że wreszcie masz swoją pracownię, gratuluję i życze powodzenia!
    DM

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, ogromnie się cieszę z pracowni. Fanklub Twoich anielic zachwycony, że będziesz miała gdzie lepić kolejne cuda. Stół jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nanda, Danusia, Zebrzyca - DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń