**********ZAPRASZAM **********

wtorek, 17 września 2013

Wełniane miski?

Zrobiłam nieduże misy z ażurowym elementem. Może to być wspaniały prezent dla dziewczyn zajmujących się dziewiarstwem, ale może to być również miska na orzechy, mandarynki, śliwki itp

dostępne tu







2 komentarze:

  1. fajna przydatna rzecz,kiedyś dziewczyny poszukiwały takich mis.Mam jedną uwagę,do włóczki ok.bo stawiamy na dywanie,czy kanapie,ale do stania na szklanych stołach,blatach czy stołach bezobrusowych nie polecam takich spodów,za dużo nie szkliwionego gładkiego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzena masz rację i nie. Fakt spód moze zarysować szkło (przy częstym przesuwaniu) ale można tez podkleić dół miseczki filcem lub przeźroczystym silikonem dostępnym w każdym markecie budowlanym.

    OdpowiedzUsuń