**********ZAPRASZAM **********





czwartek, 23 lipca 2015

RYSOWANIE uspokaja

Rysowanie uspokaja - uwielbiam, jak tylko mam czas staram się coś pobazgrolić.
Okazało się, ze nie tylko ja. Nigdy nie interesowałam się na ile jest to modne w internecie/świecie, aż kilka dni temu znalazłam takie nazwy, jak doodle, zentangle, zendale i jeszcze dostałam kolorowankę dla dorosłych. Nie sądziłam, ze to taki szał, ale fakt pozostaje faktem. Rysowanie uspokaja i można jeszcze wziąć farby, barwniki i nic już nas nie wyprowadzi z równowagi :)
Można nawet pomalować swój pokój :). Zrobiła to pomalowałam ścianę w pokoju/pracowni :)
I jak??????

ściana pokoju z poduchami


rysowanki-uspakajanki

Anioł Bieszczadzki 



trochę koloru


eksperymenty z tłami - pokazywałam tu



 i poduszki - stare próby pokazywane tu






3 komentarze: