**********ZAPRASZAM **********





czwartek, 19 kwietnia 2012

Poranny spacer

Każdy dzień zaczynam od spaceru z moją Morką. Mimo, że jestem okropnym śpiochem wstaję wcześnie rano i wychodzę ... obserwować przyrodę. Każda pora roku ma swój urok i dzięki tym porannym spacerom mam możliwość obserwowania wszystkich zmian w przyrodzie. Od kilku dniu chciałam wziąć aparat i zrobić zdjęcia, niestety zanim się dobudziłam już byłyśmy na osiedlowym parku, ale dzisiaj się udało :) !!!!
I muszę przyznać, ze dzięki Morce zauważyłam, że nasze osiedle potrafi być piękne.

Alejki, więcej zdjęć tu


Różne drzewa (fotki tu)


Gałęzie drzew na tle nieba (tu też)


Przepiękne pąki zakwitają na drzewach (tu)


I różne ptaki zajęte swoimi sprawami (więcej tu)

Zdjęcia może niezbyt dobrej jakości, ale ciężko trzymać ciekawską psinę na smyczy i robić fotki. Mimo wszystko zadowolona jestem, że uchwyciłam te chwile :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz