**********ZAPRASZAM **********





sobota, 10 stycznia 2015

Moja torba

Podczas długiej przerwy pracowałam na zwolnionych obrotach i znalazłam czas na uszycie torby.
W starej popsuły mi się wszystkie zamki, więc miałam motywację do działania :)
Kilka lat temu dostałam książkę w której opisana została technika chenille, uszyłam jednego ptaszka i postanowiłam uszyć coś większego. Jak widać trochę czasu minęło na to coś większego ;)

Szczerze mówiąc, torbę szyłam bez wykroju, szyłam trochę na żywioł.

Do torby dorobiłam sobie chwosty a w środku ma 3 duże kieszenie.

chwosty :)

tkanina :)

zapięcie

środek

i oto moja torba

5 komentarzy:

  1. Cuuuuuuudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jestem tak zachwycona tą techniką ,że aż mnie rączki swędzą:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! I proszę, jak człowiek musi to wszytko zrobi :-) Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń